elforosat lovers


elforosat lovers

منتــــدى محبــے الفروســــاتــــ
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ...........so what

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: ...........so what   الثلاثاء يونيو 14, 2011 5:45 am

so what
so what
so what
so what
so what
so what
so what

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.so whatبصوت عالى عشان نسمع هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الثلاثاء يونيو 14, 2011 8:52 am

ٍSo What ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Hero
™©~®}-{الأداره }-{©~®™
™©~®}-{الأداره }-{©~®™


.. : .
النقــــــــــــــاط : 12925
العــــــــمــــــــر : 20
الابراج الفـلكـيــه : السمك
الأبراج الصينيــة : الفأر
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الثلاثاء يونيو 14, 2011 1:05 pm

ايوه يعني ايه الي بعد كده










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شهد
°¨¨™¤¦ قلم لامع ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ قلم لامع ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11624
العــــــــمــــــــر : 20
الابراج الفـلكـيــه : الثور
الأبراج الصينيــة : الفأر
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الثلاثاء يونيو 14, 2011 4:23 pm

هو كدةههههههههههههههههههههههههه نعمل اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
halim
™©~®}-{الأداره }-{©~®™
™©~®}-{الأداره }-{©~®™


.. : .
النقــــــــــــــاط : 13265
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الثلاثاء يونيو 14, 2011 6:44 pm

ايه دا ايه دا

انا مش مصدق

دا موضوع اميره الاحساس

ربنا يهديها بس هوا لأم ابيض لا اسود

انتى لتكتبى كتر لأ ما كلمتين بس على فكره كدا احسن

اهو الواحد قرا الموضوع اى نعم انا مش فاهم دا ايه بس يالا










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The~Ghost
™©~®}-{الأداره }-{©~®™
™©~®}-{الأداره }-{©~®™


.. : .
النقــــــــــــــاط : 14383
العــــــــمــــــــر : 20
الابراج الفـلكـيــه : الحمل
الأبراج الصينيــة : الفأر
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الأربعاء يونيو 15, 2011 1:06 am

لا حول ولا قوة الا بالله
على راي سعد زغلول مفيش فايده










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 4:21 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه ده انتو للدرحه دى مش فاهمين حاجه هههههههههه ودخلتو سعد زغلول فى النص ههههههه افهوا so what يعنى بالانجليزى (فما) انا جبتهلكوا so what يعنى صوت بصوت عالى فهمتوا هههههههههه اذكيه اراهن ان حد فهم حاجه هههههههههه ااااااه ياحليم شفت مواضيعى قلت ازاى هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The~Ghost
™©~®}-{الأداره }-{©~®™
™©~®}-{الأداره }-{©~®™


.. : .
النقــــــــــــــاط : 14383
العــــــــمــــــــر : 20
الابراج الفـلكـيــه : الحمل
الأبراج الصينيــة : الفأر
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 1:10 pm

مفيش فايده بردو ايه ده
على راي المثل جه يكحلها عماه










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Hero
™©~®}-{الأداره }-{©~®™
™©~®}-{الأداره }-{©~®™


.. : .
النقــــــــــــــاط : 12925
العــــــــمــــــــر : 20
الابراج الفـلكـيــه : السمك
الأبراج الصينيــة : الفأر
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 10:28 pm

ايوه والله وبعدين هموت واعرف انتي كل شويه تكتبي هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ليه










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 10:56 pm

اه صحيح so what عرفت منتوش عارفين يا جاهلين
so what ايه
عندهم حق يدخلو سعد زغلول في الموضوع
والله العظيم هههههههههههههههه
وايه اللي بضحك في كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:04 pm

هههههههههههه ومش قلت اراهن انكوا فهمتوا حاجه المفروض ده للمنتديات التانيه مش ليكو والله مافى ولا موضوع الا كله فهما طيب هاسهلهالكوا اكتر حد يكتبلى جمله عربى انجليزى زى مثلا elmodo3 mesh fahmino بس مثلا بدل الجمله اكتبولى صوت انتوا عارفين اقصد ايه بصوت يعنى (صرخ) يعنى صرخ بصوت عالى عشان نسمع so what دى سمعناها كتييير وبالذات من احمد ميكى ههه معناها يعنى فين المشكله ده معناها الشعبى ال كل الناس عارفاه يخرب بيتكوا هاتجننونى اشمعنه كل المنتديات فهمتها الا انتوا ؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:18 pm

انت شكلك منتيش عارفة حاجة في النيا دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:23 pm

مين دى انا هههههه اه بأمارة انكوا بتفهموا كل حاجه وانا مش فاهمه اى حاجه فى اى حاجه هههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:27 pm

جبتي المفيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:30 pm

هههههههههه طيب ماشى ماشى بقا كده طيب امال لودخلتو موضوع say هاتعملوا اه ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:34 pm

روحي نامي انت شكلك ما وراكيش حاجة الصبح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:38 pm

ههههههههههههههه لا ماانا خلصت ال ورايا انت ال شكلك فاضى ههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:41 pm

لا انا مش فاضي انا هقوم بكره الصبحة من النوم هفتح المنتدى شوفتي انا مش فاضي ازاي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:46 pm

هههههههههه لالالالا انت مشغول اوووووووى لازم تنام لازم هههههههه انا بقى مشغوله اوووووووى لانى مش لاقيه حاجه اعملها شفت انا مشغوله اكتر ازاى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:49 pm

هههههههههههه
ممكن عرف انتي مسمية نفسك اميرة الاحساس ليه هو انتي بتحسي بحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الجمعة يونيو 17, 2011 11:54 pm

ههههههههه والله عايزه اغيره اساسا هههههه واخليه اجنبى لانى مش عجبانى الفكره دى بس مش فاهمه يعنى ايه بتحسى بحد فهمنى اكتر ممكن؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ŧђ€ ₣μŘΐǾựṨ ṼϊṖễṜ
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو مميز ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 10318
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : العقرب
الأبراج الصينيــة : الخنزير
الجنس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   السبت يونيو 18, 2011 12:13 am

خلاص خلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الفريد هيل
°¨¨™¤¦شخصيه هامه¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦شخصيه هامه¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11814

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الأحد يونيو 19, 2011 1:00 pm

بلاش هيافه بقى ههههههههه كل شويه عمال على بطال فى ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الاحساس
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو ذهبي ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 11684
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الإثنين يونيو 20, 2011 12:52 am

اه ماانا قولت كده من الاول ههههههههه منورين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Bàñòtà Cóòl
°¨¨™¤¦ عضو نشيط ¦¤™¨¨°
°¨¨™¤¦ عضو نشيط ¦¤™¨¨°


.. : .
النقــــــــــــــاط : 9762
العــــــــمــــــــر : 21
الابراج الفـلكـيــه : الدلو
الأبراج الصينيــة : الكلب
الجنس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: ...........so what   الإثنين سبتمبر 05, 2011 9:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
لا حلوة واوعدك اعلى صوتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
...........so what
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
elforosat lovers :: المنتدى العام :: «®°•.¸.•°°•.¸.•°™القسم الترفيهي™°•.¸.•°°•.¸.•°®»-
انتقل الى: